Sammen for klubben.
    
For byen. For altid

Stemningsskabende udstyr fra sponsorer til fans

Sponsorinformation |12. marts 2018 |

I OB er der mange måder, at man kan aktivere sit sponsorat og gøre sig mere synlig på.
Og netop det er det følgende tiltag et godt eksempel på.

Opskriften på en god dag på EWII Park er underholdende fodbold, godt netværk, kolde fadøl, varme pølser og en god stadionstemning.
Vi spurgte direktør, Kenneth Gregersen fra Adinmotion, hvad han mente var det vigtigste, udover fodboldspillet selvfølgelig, for at få en god fodboldoplevelse på EWII Park, hvortil han svarede; ”En magisk og medrivende fodboldstemning! Det er fuldstændigt foranstående for at kunne skabe de bedst mulige rammer for en fuldbyrdet og god dag på stadion”.

Det er vi meget enige i og det er derfor rigtig glædeligt, at vi kan fortælle, at Riwal, Outforce, Adinmotion og Danec Event Teknik er gået sammen og hver især stillet penge til rådighed til vores stemningsskabende fans med henblik på at gøre fodboldoplevelsen bedre for os alle sammen.
 ”Jeg ser det selvfølgelig som en betydelig og nødvendig opgave at have fans, der sørger for at skabe en god og levende stemning på stadion, hvorfor vi er utroligt glade for at kunne støtte dette projekt. Jeg glæder mig utrolig meget til at se de nye tiltag i foråret” - udtaler Jesper Becker, Sales Manager Equipment Scandinavia fra Riwal.

Der har længe været et stort ønske fra de stemningsskabende fans om mere og bedre udstyr, så de kan skabe bedre stemningsskabende aktiviteter og de har derfor, i samarbejde med OB, udvalgt de elementer de mener, kan indfri dette.
Med 5.000 kr. fra hver sponsor vil der nu være rigtig god grobund for de nye tiltag. Derudover er der også afsat midler og penge af til bannere og tifoer til stemningsområdet på Richard Møller Nielsen tribunen. ”Når man går på stadion for at se fodbold, så tænker man sjældent over det store arbejde, der lægges i omkring fodbolden, for at vi som tilskuere får en god oplevelse. Derfor er jeg meget glad for at støtte dette projekt. Det er alfa omega for både fodboldspillerne og mig som tilskuer.” Siger Enrico Augustinus, Managing Director fra Outforce og glæder sig ligeledes til foråret.

Men ikke nok med de 5.000 kr. fra hver af ovenstående, så har hovedsponsor Carlsberg også været den glade giver af hele 50.000 kr. til de stemningsskabende fans.
Penge som også skal bruges til at skabe god stemning på tribunerne i løbet af foråret. Carlsberg ønsker at give noget tilbage til de mange fans og det gør de nu ved også at støtte stemningen på stadion.

Det er altså både til kæmpe stor glæde for det udvalg der styrer stemningstribunen, som nu kan gøre fodboldstemningen endnu bedre, men også for os omkring der nyder at gå på stadion og se fodbold med alt, hvad der hører med. Direktør, Peter Madsen fra Danec Event Teknik afslutter; ”Vi kan alle sammen se frem til et forår med en endnu stærkere og mere levende aktivitet på stadion.”

Så der skal lyde et kæmpe stort tak til Carlsberg, Riwal, Outforce, Adinmotion. og Danec Event Teknik for at støtte op omkring et vigtigt projekt.

I galleriet er der billeder fra overrækkelsen af det nye fanudstyr samt checken på de 50.000 kr., som blev givet til fansene inden OB-AGF opgøret.   


Skrevet af Susie Bebe Nielsen